[Epitesz-barkacs] inkubátor kellene? Re: Fw: hűtőgép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 27., V, 15:00:00 CET

vajk fekete wrote:
> raadasul az auto tartas celja nem a garazsirozas, hanem a kozlekedes.
> cseszhetem a
> futott legkondiconalizalt garazsomat, ha egyszer elmegyek a kocsival
> valahova (hiszen
> azert van kocsim nem?) es ott az utcan kell parkoljak, es pont -30 van,
> akkor mi lesz?
> -20 alatt menjek gyalog?

Több lehetőség is van.
1. az nagyon jó dolog, ha a járgány meleg, amikor rohadt hidegben
elindulsz.
2. ha rövid ideig kell megállni, akkor nem fog kihülni a gép.
3. ha hosszabb időre kell megállni, akkor
3.a van villamos állófűtére alkalmas csati a parkolóban,
3.b az autóban van üzemanyaggal működő állófűtés, amit vagy időzíteni
lehet, vagy mobillal elindítani,
3.c ha nagyon áthült a gép, és nincs semmiféle állófűtés, úgy nagyon gáz
elindulni, az esetek zömében picit járatni szokták a motort, és minimum az
ablakot átláthatóvá szokták fúvatni.

Szerintem nálunk a 3-as pontból alapvetően a 3.c a divat, vagy a
majdcsakleszvalahogy tipusú elindulás, és jószerivel vakon vezetés.