[Epitesz-barkacs] inkubátor kellene? Re: Fw: hűtőgép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 27., V, 21:40:29 CET

vajk fekete wrote:
> en telen reggel kimegyek, beroffentem, potkulccsal bezarom.
>
> aztan megreggilezek, vagy elhanyom a havat, teszek-veszek, es ha latom a
> konyhaablakbol, hogy kiolvadt, akkor indulok.

Igen, én is szoktam ilyet csinálni, de a villanyfűtés valahogy
kényelmesebb. Csak odamegyek a konnektorhoz, bedugom a hosszabbító végét,
és mire kimegyek, leolvadt a jég, felmelegedett az utastér... Persze a
motor nem lesz így meleg. Néha, amikor már az ajtó is könnyen kinyitható,
benyúlok, beindítom a motort, és bezárom a másik kulccsal, ahogy te is
írod.