[Epitesz-barkacs] inkubátor kellene? Re: Fw: hűtÅ?gép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 27., V, 22:59:13 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a cocilista IFA teherautóban úgy oldották meg, hogy
> egy 2kWattos villanybojler fûtõtestet beapplikáltak
> a hûtõbõl visszatérõ (a hûtõ alján levõ)
> gumicsõbe, oszt konnektorba dugható volt
> egész éjszaka

Hát ha nem is így, de valami más trükkel én is szeretnék szintén egy 2kW
körüli csõfûtõtestet bejuttatni a vízkörbe. Ebbõl a célból akár egy helyen
meg is bontom a vízkört úgy, hogy egy csõdarabban legyen benne a fûtõtest,
ami vmelyik gumicsõszakaszba lenne beiktatva, de még nem néztem meg, hogy
ez lehetséges-e.

A többi, elektromos résszel csak elleszek valahogy. Annyira nem akarom
meggányolni, hogy ne lehessen utána levizsgáztatni.

hjozsi