[Epitesz-barkacs] inkubátor kellene? Re: Fw: hűtőgép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 28., H, 02:47:16 CET

Kormos Imre wrote:
> Hali,
> Ezt környezetvédelmi okokból sok országban keményen büntetik..

Gondolom, ha utcán csinálja, de ha az udvaron? Különben meg ciki, hogy azt
a napi negyedórát büntetik, miközben a ház fűtése egész nap megy jóval
nagyobb környezetterhelést okozva. Nem beszélve arról, hogy aztán elindul
az autóval a delikvens, és menet közben sokkal szennyezőbb, mint állva.

(Nemrég voltam a járgánnyal zöldkártyát csináltatni. Tök meglepődtem:
alapjáraton a CO beállt nullára. A műszer 4 számjegy felbontású volt,
nagyon profinak tűnt, és a zöldkártyás manis is csak nézett, hogy nicsak,
ilyet is ritkán lát, minden digit nullán állt. Persze gázfröccsre már volt
mit mutatnia, de ha nem nyúltak a gázhoz, lement határozottan nullára a
műszer képességein belül persze. Szóval nem is jelent ez olyan vészes
terhelést. Na persze a szénhidrogén meg a CO2 nem volt nulla. :) Ebből az
következett, hogy ez az autó téli szexre lehet, hogy alkalmas, mert rossz
szélirány esetén az utastérbe a szellőzésen át bejutó kipufogógáz nem okoz
CO halált. :-) )