[Epitesz-barkacs] modern hutogep elektronika?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 28., H, 06:44:08 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.28. 03:07:24 +1h-kor írta:

> Filóztam kicsit a hűtőgépek klímaosztályán. Sajna megint hosszú lett. :-(

köszi, ki lesz próbálva

most már egyet nem értek:

van kontroll gyanánt még egy másik Csinár itthon (mert csak az
egyik döglött meg összel) ami szintén 28éves, klímaosztály nélküli
orosz-ukrán cocilista, ami szélárnyékban ugyan, de kint van a
szabadban (csapóesőtől és tűző naptól védetten) és most
éjjel éppen +3celsius külső hőmérsékleten, és röhögve megy,
és nyáron, árnyékban +43fokon is röhögve megy

na most kérdem naívan, hogy az orosz-ukrán Csinárban mennyivel
okosabb kapilláris van?

mert az orosz-ukránban is R12 van, és a most 2motoros
"lehel-bosch licence" "N" klímás vacakban is
R12 van, és az orosz-ukrán röhögve tud menni, és az
"1996. szeptember 3-i 96/57/EK európai parlamenti és tanácsi
irányelv" alapján meg lebutított kapilláris van?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
mert most az alábbi helyen:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2009:191:0053:01:HU
:HTML
----------
"A Bizottság 643/2009/EK rendelete

( 2009. július 22.)

a 2005/32/EK európai parlamenti és tanácsi irányelvnek a háztartási
hűtőkészülékekre vonatkozó környezetbarát tervezési követelmények tekintetében
történő végrehajtásáról"
[...]
.. valamint a 92/42/EGK tanácsi, illetve a 96/57/EK és a 2000/55/EK európai
parlamenti és tanácsi irányelv módosításáról szóló, 2005. július 6-i
2005/32/EK ....

"a környezetbarát tervezés konzultációs fórumával történt konzultációt
követően"
---------------

a kérdésem lényege: a tudatlan kapilláris rézcső orosz-ukrán
parancsra az R12 -es szaftot félelmében engedi át önmagán, és a
a 92/42/EGK tanácsi, illetve a 96/57/EK  európai parlamenti és
tanácsi irányelv alapján meg ijedtében összefosta önmagát, hogy
az R12 szaftot meg nem engedi át hőfokfüggően?

a tudatlan kapilláris rézcső orosz-ukrán "leigázzuk a természetet"
"tudatformálás alapján" röhög 28éves korában is az R12 szaft
keringetésében???

tehát a tudomány (és a kapilláris rézcső) ennyire rendszerfüggő?????

na, megyek keresgélni a kísérlethez szükséges feltételek ügyében
ezt-azt,

csak most a hungarocellt is felhomályosítsam, hogy
az EU irányelvre, vagy az orosz-ukrán parancsra hallgatva
engedje át, vagy fogja meg a meleget?  :-(