[Epitesz-barkacs] Allofutes

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 28., H, 08:33:21 CET

De nagy szerencséd volt, hogy leverte a benti biztosítékokat is!
Nekem egy olyan fűtőtestem van, aminek teljesen fémlemez a borítása, ez
nem tud meggyulladni. Kicsit már rozsdásodik is, mert jó ideig
fürdőszobában használtam (meg mert digó). Nem is volt drága, valami 5e
Ft körül a Media Marktban, de ennek a klónjait szinte mindenütt kapni
lehet. Valahogy így néz ki:

< http://www.arukereso.hu/futotest-radiator-c3880/solac/l-700-p29413648/ >
Csak az enyémnek felül vannak a kezelőszervei (3
telejsítményfokozat+termosztát+ventilátor kikapcs)

Gábor