[Epitesz-barkacs] siemens huto javithatosaga?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 28., H, 11:31:06 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> 24órában a 7Wattos kompakt sokkal többet emésztene meg,
> mint a wolfram-szálas a 15-25Wattjával napi 5perc alatt :-)

Ez világos, de ha sikerül egy jó kicsi, akár 7W-nál is kevesebbet
fogyasztó lámpát berakni, az nem szól bele a hűtő működésébe. Tehát nem
kell feldarabolni a szerencsétlent, hogy megjavítsák, és sötétben se kell
hagyni. Lehet pl ledes világítást is készíteni bele a lámpa foglalatát
felhasználva. Olyan RC meg diódák módszerrel.

Tudom, ma nagy divat a stand-by fogyasztások emlegetése, de mi itt Mo-on
elmehetünk a búsba, amikor olyan házaink vannak, amiket csak több kW-tal
lehet kifűteni. Mi csak ne emlegessünk itt tizedwattokat, meg párwattokat.
Nevetségesen hangzik. Sőt, még egy szempont: kövérek vagyonk elég nagy
arányban. A kövérség többlethőt is jelent, amit kajával termelünk meg. A
legdrágább energiaforrás, ráadásul még lecsökken miatta a hasznos
teljesítményünk, képességeink is, meg betegebbek is vagyunk miatta. Ha
egészséges és normál testalkatú lennék, simán kitermelném vagy
megspórolnám a tevékenységemmel azt a plusz mondjuk 1kW-os éjjel-nappal
működő akármit, ami fölöslegesen menne cserébe.