[Epitesz-barkacs] inkubátor kellene? Re: Fw: hűtÅ?gép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 28., H, 11:44:06 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> "azokban az országokban" a jéghideg motorral alapjáraton azonnal
> gurulni is kell?

Ez ma már rég nem probléma. Ami probléma, az a lefagyott, csupajég ablak,
a dermesztõen hideg utastér, a kinyílni nem akaró ajtó... Óriási
könnyebbség ez az utastérfûtés. Azóta sosem használtam pl jégkaparót, max
seprût, ha nagy a hó volt az autón és környékén. Persze én nemigen megyek
el úgy, hogy rengeteg ideig ott marad az autó az utcán. Olyan külsõs
munkám volt, hogy sokáig állt az autó, de többnyire olyan helyen, ahol
közel volt a munkaterülethez, mert ki-bejárkálás szerszámért... szóval
simán ki tudtam vinni a hosszabbítóval a delejt, és visszaindulás elõtt
felfûtöttem a járgányt. :-)

Az én autóm nem mai gyerek, de már ennek is le van írva a kezelésijében,
hogy rögtön el kell indulni, úgy melegszik fel a leggyorsabban. És
tényleg, lehet is.

A motorfûtés értelme az lenne, hogy ugyan megy a járgány, meg minden, de
szarabb a kenés, mások a hézagok, nagyobb a kopás, nagyobb a fogyasztás a
felmelegedésig.

Az indítással nincs gond, most is pöccre indul. Ha jó az aksi, akkor a
legvadabb hidegben is jól indul. Sõt, ez olyan csalóka, hogy csak akkor
lehet észrevenni miatta, hogy az aksi már dölgött, ha a kapacitása az
eredetinek a tizede csak. Mert hogy azzal is elindul. Eddig a csúcs
lepusztulás 6,5Ah-ig volt. :-)

hjozsi