[Epitesz-barkacs] 120liter fagyallo?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 28., H, 19:34:54 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> 60 liter kb 66ezer Ft lenne :-(
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Az Ön által keresett (mono-)etilénglikol víz mentes állapotban kapható
> üzletünkben Bruttó 1100Ft/kg-os árban.
> Ez az anyag 1:1-ben keverve kb -25C-ot bír.

Szerintem, ha leadsz az igényeidből, és megelégszel -15 fokkal, akkor
egész tűrhető lesz az ára.

> ennyiből néhány m2 házikót csinálhatnék  a kazán köré :-( ??
> (ha ezek az árak létezhetőek)

Ha kazánba kell, akkor még hígabbra lehet keverni, mert alapvetően nem fog
sohasem még tán mínuszba se lemenni az a hőfok.
Más okból viszont célszerű lenne annak a kazánfélének legalább fedett
helyen lennie.