[Epitesz-barkacs] 120liter fagyallo?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 28., H, 20:42:40 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.28. 19:34:54 +1h-kor írta:

> Szerintem, ha leadsz az igényeidből, és megelégszel -15 fokkal, akkor
> egész tűrhető lesz az ára.

> Ha kazánba kell, akkor még hígabbra lehet keverni, mert alapvetően nem fog
> sohasem még tán mínuszba se lemenni az a hőfok.
> Más okból viszont célszerű lenne annak a kazánfélének legalább fedett
> helyen lennie.

mostanság -16 simán volt és a -25 is volt az ország egyes tájain.

ha már sikerült a főépületből kipaterálni a kazánt (és ezzel a füstöt
is :-) ) meg tudom valósítani a falunkban több helyen is megoldott
"távfűtést" (többen melléképületben mennek kazánok, és szigetelt csövön viszik
be a melegvizet a főépületbe)

annyi eltéréssel, hogy akár a kazán, és a csővezeték valami miatt
nem lesz(lenne) fűtve ( elfogy a tüzelőanyag, betegség - esetleg
kórház - vagy bármi egyéb okból ) akkor -25 -ben se fagyjon szét a rendszer
(vezetékes gázom nincs, azaz felügyelet nélkül nem tudnám
a távvezérlést megoldani)

)