[Epitesz-barkacs] mi van nyitva ilyenkor?

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 28., H, 20:53:55 CET

Azt konkrétan tudom, hogy ők mindkét nap (holnap+után) nyitva vannak:
http://incomp.hu/
Amúgy eszembe nem jutna odautazni, de van olyan alkatrész, ami csak
náluk van. Épp ma rendeltem tőlük, holnap jön a csomag -ha előbb szólsz,
még mellécsaphattuk volna.

Azért az bosszantó lehet, hogy elmész a Lomexbe, és potyára rámegy több
órád. De a weblap nyitóoldalán egyértelműen ott van:
2009. december 24. (csütörtök) – 2010. január 3. (vasárnap)     zárva

Gábor