[Epitesz-barkacs] modern hutogep elektronika?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 28., H, 23:17:51 CET

Pataki István wrote:

> Itt, ha jól értem, a saját hőjével fűtenéd fel a környezetét. A
> radiátor (nemtom, itt hogy hívják) és a környezete közti megfelelő
> hőellenállás beiktatásával (jól be kell zárni) akár a nyári
> viszonyokhoz hasonló állapotot lehetne kialakítani.

Nem a környezetét, csak magát a hőleadó felületet, azt a rácsos akármit,
amiben kondenzálódnia kell a közegnek. Ha szobahőmérsékleten teszemazt 40
fokon történik ez meg, akkor 20 fokkal melegebb a környezeténél. Ha
viszont 35 fokkal kell melegebbnek lennie, mert csak 5 fokos a levegő,
akkor majdnem a felét hatástalanítani célszerű, ami több, mint a felének a
letakarásával lehetséges. Mivel nem valami cefet forró ez a felület, egy
sima PE fólia, egy molyzsák, csomagolópapír, bármi megfelelhet.