[Epitesz-barkacs] 120liter fagyallo?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 29., K, 19:07:00 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.12.29. 12:25:24 +1h-kor írta:

> Szerintem mindenhol vannak ilyen "szabályok", csak senki nem tud róla,
> és senki nem tartja be, és senki nem cseszeget senkit semmiért.

A jog megismerhetőségének követelménye azzal a római jogban ismert alapelvvel
függ össze, amely szerint a jog nem ismerése nem mentesít a felelősség
alól.(ignorantia iuris non excusat).

> Őszintén, ha te simán csak kivágnád a fádat a kertedben, ki szólna
> hozzád, egyáltalán ki tudna élve, rendőri kíséret nélkül bejutni a kertbe?

egy 14m széles telekre nem kell bejutni, a paprikáskrumpliban levő
kolbászkarika is összeszámolható akár kintről is :-(