[Epitesz-barkacs] savallo acel es rezcso

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 29., K, 22:55:49 CET

Zsolt wrote:

> jah, csak ne akard meghajlítani, mert nyomban elpattan, eltörik, mert
> kioldódik belőle a lágyító.

Nem, az olajban oldódik ki. Viszont a polipropilén statikus
igénybevételtől is elreped. Elég, ha csak ott van a meleg, savas trutyi
terében. Persze nem mondom, hogy a pvc teljesen hajlékony marad. Amit nem
próbáltam/láttam még, az az olajálló pvc, ami szürke szokott lenni. Az
valamiben más, és olajos térben is hajlékony marad. Ha látok valahol ilyet
savas térben, megnézem direkt ilyen szempontból.