[Epitesz-barkacs] PB gáz fűtőérték

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Dec. 31., Cs, 20:13:04 CET

hali

itthon én vagyok a süteményes (cukros bácsi) vagyis én sütögetek mindig
piskótát, beiglit, meg stb...

arra lettem figyelmes az utóbbi időben és években, hogy amíg régen 30 perc
alatt megsült szinte minden süti, mostmár sokszor a 40 perc is kevés.

most is 45 percig sült 6 tekercs beigli és mégcsak éppen, hogy egy kicsit
megpirosodott kívül.

namost ennyire gyenge a gáz, (mert PB gázos tűzhely van)
vagy elhasználódott a sütő ?

a lángrózsa a sütőben kb. ugyanúgy néz ki mint régen.

arra is emléxem, hogy régen amikor még a 4kerék is PB gázzal ment akkor a
primagáz 100 km = 1 palack, míg a mol gáz csak 80 km = 1 palack.

mondanom sem kell, hogy azóta sem vettem mol gázt, csak prima, majd totál.
lehet, hogy azóta a totál is csak 80-at menne ?

na szóval mi lehet a rendszerben a bibi ?
a gáz rossz vagy a sütő rossz vagy egyszerűen csak gyorsabban forog a föld
és vele együt az órák is :) ?

buék

zsolt