[Epitesz-barkacs] PB gáz fűtőérték

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Dec. 31., Cs, 21:25:08 CET

>valamennyit biztos ingadozik a fűtőérték, de 20 %-ot sokallanék.

pedig a mol gázos az biztos tapasztalat.....

>legfőképp lakoltasd ki a pókokat.

pókok a rózsában, a sütőben??? elég meleg lehet nekik ott, az égő rózsa is
átmelegszik vagy 100-C-ra, nem is beszélve, hogy nem sok oxigént kaphat ott
üzem közben egy pók, meg szerintem nem mernek azok bele menni oda, annyira
nincsen ritkán használva a sütő :) ...

na majd nyáron egy kicsit "felújítom" az egész tűzhelyt.
nagyon kíváncsi leszek az eredményre, de szerintem a gáz gyengül, miközben
az ára meg erősödik....

egyébként nálunk már fogy a beigli....

amikor csináltam elfogyott a diós töltelék... aztán hirtelen valamit kellett
még tenni az utolsó 2 rúdba, a fagyasztóba volt túró, szóval túrós beigli
lett a vége.

érdekes lett kb. mint a sült túrósgombós és a túrós táska keveréke :))))))
de azért fogy.... :)

télleg, erre a jó kaja ponthura miért nem teszel valami fórumot ahol az
ilyen idétlen túrós beigliket is meg lehetne írni :)