[Epitesz-barkacs] PB gáz fűtőérték

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Dec. 31., Cs, 21:41:03 CET

>Utóbbihoz Neked igazán közel van a forrás :-)

Múltkor csináltam is gesztenyést..... aztán arra jöttem rá, hogy azt a
gesztenye maszlagot amit ezek csinálnak már nem lehet semmivel sem keverni,
hígítani mert egyből elveszti a gesztenye ízét.

maradok a diósnál, annak az igazi dióból és nem dejóból készítettnek olyan
íze van, hogy hú...... a kertben annyi dió terem, hogy az évi mennyiséget
nem tudjuk megenni..... most is még a tavalyi dióból csináltam, az idei még
meg sincs törve... itt áll ládákban.... pedig milyen marha drága a piacon a
pucolt dió.

na hú de megindult az újjam néhány pohárka cherry után :))))))))