[Epitesz-barkacs] mennyezetszigetelés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 30., Sze, 12:49:43 CET

Itt nálunk szépen látszik, melyik háznál van a szarufákon belülről is
szigetelés, és melyiknél van csak közöttük. Szép csíkosan olvad az a
tető, amelyiknél hőhidat tud csinálni a szarufa. Nálam csak 5 centi
kőzetgyapot van keresztbe téve, a szarufán belül, de már ez is elég,
hogy ne csíkozzon.

Gábor