[Epitesz-barkacs] (zalai havas) áramkimaradás automatozálása?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 1., V, 19:36:03 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> 1 éven belül 1x jönnek leolvasni egyeztetési célból, pedig
> nálam nagy hullámzás volt

aha. Hát az jó. Akkor egyre biztosabb, hogy áttérek. Az indokolta eddig
inkább az éves egyenletes módit, mert így csupa egyforma összeget
fizettem, pedig télen jóval nagyobb a fogyasztásom. És nem kellett
foglalkozni semmivel. Viszont így nagyobb lesz a nyomás rajtam, hogy
húvazze, valamit ki kell találni, mert ez kicsit sok lesz...