[Epitesz-barkacs] fenyeroszabalyozas?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 3., K, 14:13:54 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.02.03. 13:48:04 +1h-kor írta:

> Én már teljesen letettem róla, hogy a lidl-ben bármit felhajtsak. Néha van
> mittudomén digit tolómérő, máskor meg ez, de úgy, hogy csak akik benn
> feküdnek (bennfektesek :-) ) tudják. Vagy eleve egy percig sincs kirakva
> semmi ilyesm, már a dolgozók elrakják, és kis magánkereskedelmet
> üzemeltetnek belőle.

a Conradban láttam kb 4ezerért valamikor olyat, amit egy másik (drótpostagalambos) listán
kaptam képet a liedl-es 2,5ezres ketyeréről

a Conrados 4ezer ft-os ketyerénél
a leírásban olyan volt (magyar nyelvű 1/2 oldalon), hogy +- 10%-20% pontossággal mér,
és cosfít nem mér (voltot, ampert igen, de watthoz meg cosfí is kellene szerintem)

a Conradban 10e Ft-ért árult meg állítólag (a magyar nyelvű 1 oldalon) már cosfít és wattot is tud,
és 2% pontossággal, csak azt pénztárcaokból kellett elhalasztanom

szóval elgondolkoztató :-(