[Epitesz-barkacs] elektrotechnikai múzeum

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Feb. 3., K, 17:42:36 CET

Szervusz Mágus!

> http://www.emuzeum.hu/hu/latogatoi-informaciok/

Nagyon jó hely, általános végén láttam. Még ívfényt is csináltak,
igaz, az laposelemből kitermelt szénrudakkal nekem is ment
hegesztőtrafóval. Bár a múzeumi nem okozott egynapos
látáskárosodást... Ideje lenne megint megnézni, mert már többet
értenék belőle. Volt is rá szándék, mert egyszer megismerkedtem egy
csajjal, és el akartam vinni egy kortárs kiállításra a Műcsarnokba.
Erre ő:
- Hagyj már azokkal az unalmas képekkel! Menjünk inkább az
Elektrotechnikai Múzeumba!
El is mentünk, de zárva volt, úgyhogy már nem is tudom, hova mentünk
helyette. A kapcsolatnak két dolog vetett véget: ő nappal aludt és
éjjel élt, amihez állás mellett nehéz lett volna alkalmazkodnom, meg
az összes létező teljesítménytúrára el kellett mennie. A bükki 70
kilométeresre határozott nemet mondtam, mert egy hete leesett 20 centi
hó, és azóta -10 fok alatt volt a hőmérséklet (-:

szia: Balázs