[Epitesz-barkacs] hotarolos kalyha tegla

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 4., Sze, 15:17:14 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.02.04. 14:08:37 +1h-kor írta:

> Szervusz Lista!
>
> Szerintetek hőtárolós villanykályha téglája jó cserépkályhába?
>
> köszi: Balázs

állítólag magnezit tartalmú tégla (nem sima samott), akkor még magasabb hőfokot kibírna

********************
Ez a(z) http://www.kekcard.hu/epuletgepesz_valaszol.php Google által tárolt változata. Ez egy pillanatfelvétel,

Az Épületgépész Válaszol

Ezen az oldalon az Önök által feltett kérdésekre válaszolnak épületgépész partnereink.

Szemán Róbert
Kivitelezőként számtalan szerelési munkát irányítottam műszaki vezetőként, így találkoztam az épületgépészet során felmerülő általános és egyedi problémákkal egyaránt.
A Merkapt épületgépészeti üzletlánc ügyvezetőjeként a víz-, gáz-, és fűtésszerelési anyagok beszerzése során felmerülő kérdésekben is sok jó tanáccsal tudok szolgálni.
E-mail címem: info at merkapt.hu

2009.01.09. 09:33:21 - Hajnal Zoltán

Üdvözlöm! Én szeretnék házilag összeállítani egy hőtárolós villanykályhát. Az elektromos része nem okoz gondot, viszont a megfelelő hőtárolós tégla beszerzése nagy gond,
mert nem sima samott tégla kell hozzá, hanem magnezit tartalmú tégla, amelynek nagyobb a hőtároló hatásfoka.
A kérdésem az lenne, hogy hol tudok ilyen téglát venni vagy mivel lehetne helyettesíteni? Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel: Hajnal Zoltán. Email cím: hzoli2 at freestart.hu

Tisztelt Zoltán!
Sajnos ebben a kérdésben nem tudok segíteni Önnek.
Üdvözlettel