[Epitesz-barkacs] meggymag hoszigeteles

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 6., P, 19:42:47 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.02.06. 18:50:50 +1h-kor írta:

> Hát meg vagyok lepve. De ez nem olyan, mint a kőleves? :-)

 rizshéj szó és a biobeton
biobeton

nád- és szalmatörmelékből, valamint egyéb hasonló ->melléktermékekből készült építőelem. A felaprított szerves anyaghoz cementes oldatot kevernek és formába öntik. A megszilárdult b.-elemekből falat, födémbéléstestet, sőt kisebb támaszközű áthidalást is lehet rakni. A tapasztalatok szerint a b. könnyebb és olcsóbb a téglánál.
!!!!!!!!
A biobeton falazóelemek alapja a cementtel kevert faapríték, rizshéj, szalma stb
http://www.hkonline.hu/default.asp%3FcCenter%3Dknowletgebase.asp%26nMnuID%3D185 - 27k - Tárolt változat - Hasonló oldalak