[Epitesz-barkacs] Érdekesség...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 7., Szo, 22:12:15 CET

Hofferek Attila wrote:

> Pedig nem csak magyar találmányokkal van tele a ,,süllyesztő''.

Nem a találmány a magyar, hanem a felfogás. Pl az egely-féle nullponti
energia is azért nem van alkalmazva, mert az olajcégek elrakták. :-)

Kétségtelen, vannak ilyen jelenségek, de csak átmenetileg. Minap láttam
ilyesmit az egyik számtech műsorban: a digit fényképezőgépet jóval
korábban találták fel, mint ahogy elkezdett igazán fejlődni és elterjedni.
A filmes technológiának kellett valahogy megtérülnie, ez késleltette, de
nem százéveket, csak éppenhogy. Ráadásul azért belátható, hogy a
kezdetleges digit képrögzítés minősége meg se közelítette a filmes
technikáét.
Végülis ugye csak elterjedt.

Viszont ez a szeméttel kapcsolatos dolog annyira nyomasztó mindenhol, hogy
ezt nem tudja szerintem egy olajcég se elnyomni. Amit tehet bárki, az
inkább a felkarolása, a hatalmas bót lenyúlása.