[Epitesz-barkacs] Érdekesség...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 8., V, 12:07:36 CET

Balázs Bámer wrote:

> Azt mondták, hogy nem jó, mert nem kell bele film. Amúgy a
> felhasználók sem tudták volna rendesen használni, mert tíz éve sem
> volt még tömegcikk a házi nézegetéshez szükséges számítógép. Hát még
> harminc éve, amikor bemutatták a prototípust. Ha a minősége meg is
> lett volna, ugyanúgy használta volna a vevő, mint a gépet: be a
> laborba, utána lát csak mindent.

Ebből az következik, hogy abban a műsorban, amit láttam, a témáról beszélő
emberke szintén beleesett ebbe a hoffereki hibába, hogy aszongya: a
filmes, hagyományos gyártók tették fiókba.

Még van hova fejlődni. Ha majd a nagyi az unokájának a képeit kis 10x15
centi körüli, meglehetősen jó felbontású ketyerével fogja mutogatni a
nemtomhanyadik érettségi találkozón a többieknek... Sőt, ha ez a ketyere
többfunkicós, mert pl könyvként is szolgál, és nem monitor jellegű a képe,
hanem sokkal jobban közelít a papíréhoz. Ami fehér, az tényleg jó fehér,
ami fekete, az fekete, és hasonlóan kontrasztos, mint egy könyv lapja.
Azért ez még erősen odébb van.