[Epitesz-barkacs] WC ülőkébe épített mérleg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 8., V, 12:46:03 CET

vajk fekete wrote:
> 1. a cuccot le lehet olvasni miutan felalltal

Végülis valóban.

> 2. a dolgok szabvany meretuek, ezaltal megszokhatoak. a 160 centis

Na jó, de ebből számos testtartásbeli probléma adódik. Megfigyelhető, hogy
az alacsony emberek jóval gyakrabban egyenes testtartásúak, mint a baromi
magasak. A munkahelyen asztalnál eltöltött időnél különösen nem mindegy,
hogy valakinek állandóan fáj-e a háta, vagy tök jól érzi magát.

> 3. nemetorszagban es hasonlo helyeken, ahol nem bamuljak meg ha
> valami 198cm, arulnak 220-as paplant.

Lehet, hogy nálunk is van ilyen, majd ráhajtok. Nem, mintha olyan magas
lennék, csak ha hűvösebbet csinálok, akkor jól esik az alsó végét a lábam
alá hajtani, felül meg a nyakamig húzni. Most ezt nem tudom megtenni, max
közelít - átlóban.