[Epitesz-barkacs] WC ülőkébe épített mérleg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 8., V, 19:59:35 CET

Erdos Zoltan wrote:
> irjal pontos tipust, erdekel

Opera 03-0005
Ennél többet nem tudok leolvasni róla.
8mm vastag üveg.
3 kilótól 180 kilóig mér. Felbontás a szokásos, 0,1 kg.

Szerintem ez véletlenül ilyen, amilyen.

Időben már nem biztos, hogy odébb is reprodukálja a dolgokat. Tehát ha 3
órával később raknék rá egy ugyanakkora súlyt, akkor lehet, hogy már
nagyobb eltérés lenne 140 kilónál, mint 10-20 deka, de ezt nem tudtam
kipróbálni, mert hát én nem maradok ugyanolyan 3 óra múlva. Lehet benne pl
hőfokfüggés. Ezzel biztos nem lehet elszámolásra is alkalmas méréseket
csinálni, legalábbis én nem tenném.

És hát gőzöm sincs, hogy a mutatott érték mennyire felel meg a valóságnak.
Majd lehet, hogy elviszem egy ügyfélhez, ha arra járok és eszembe jut,
ahol van jó drága és pontos mérleg, és összevetem.