[Epitesz-barkacs] Érdekesség...

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 9., H, 10:23:07 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.02.08. 12:07:36 +1h-kor írta:

> Ebből az következik, hogy abban a műsorban, amit láttam, a témáról beszélő
> emberke szintén beleesett ebbe a hoffereki hibába, hogy aszongya: a
> filmes, hagyományos gyártók tették fiókba.

zsenge huszonéves koromban újítós, világmegváltó időmben egyik barátommal
készítettünk egy ketyerét.

kollégám pár évvel később egy svéd prospektusban felfedezte a mi rajzunkat
(ami eredetileg tartalmazott egy apró rajzhibát) és pont ugyanazt a rajzhibát pont ugyanott
tartalmazta a svéd prospektus is

kiderült, hogy az akkori időkben egy Danuvia nevet viselő újításokat, találmányokat
süllyesztő szoc. állami cég úgy adta el (állami bevétel gyanánt) a mi ketyerénket,
hogy minket megkerültek, sőt minket el is utasítottak.

szóval még huszonéves korom végén már megfogadtam, hogy soha nem fogok a
magyar találmányi hivatallal kapcsolatot fenntartani :-(