[Epitesz-barkacs] Érdekesség...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 9., H, 18:56:02 CET

Hofferek Attila wrote:

> Te azt mondtad régebben, hogy meg akarsz taposni, vagy ilyesmi, ez
> közvetlen fenyegetés, akár perre is lehetne menni miatta, de csak
> mosolyogtam, tudtam, hogy meggondolatlanságból írtad, háromig számolva
> nem írtad volna le. Le van tudva a dolog, nem nagy ügy.

Persze, de ez valódi indulat volt, te meg csak viccelődni akartál. És
persze olyasmivel - körültekintően -, amivel sehova se lehetne amúgy se
menni. Persze én nem is mennék sehova akkor se, ha mackós fenyegetést
kapnék.

> Kérlek kezeld
> így az én viccemet is, ne fújd elefánttá a bolhát, és főleg ne
> személyes sértettséget érezz ezek mögött,

Jó, hagyjuk a francba az egészet, téma lezárva. Kialudtam az imént az
egész világot. :-)

> Tudom, idős vagy már, nehezen változol, de
> azért próbáld meg. Köszönöm előre is!

Nem idős, hanem öreg. Amúgy valóban, nehezen változom, ha meg mégis, akkor
rossz irányba. De megpróbálom ennek kevesebb jelét adni.