[Epitesz-barkacs] megint 34 falu áram nélkül

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 9., H, 20:19:15 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a Margit hídi (kombíno miatti vezetékcserék idejében)
> villanyoszlopkiborulás jut eszembe, azaz rozsdailag lepukkant

Az egy egész más tészta. Ott a vezetékcserék nem simán cserék voltak,
hanem jóval nagyobb áramú, jobban megfeszített kanócok kerültek fel. Ezért
dőltek az oszlopok, na meg azért, mert így jöttek ki elsősorban a festék
alatti rozsdák, lecsökkent keresztmetszetek.

Ha nem jött volna a combino, és a régi vezetékek maradtak volna, akkor is
előbb-utóbb normál üzemben, netán szélvihar mellett járművekre dőlések
formájában jelentkeztek volna. Szerintem tiszta mázli, hogy szerelés
közben, amikor nyilván vigyáznak, hogy ne legyen ott gyalogos meg
mittudomén.

Viszont most már nem igazán értem, mi a frász van ezekkel a terepi
vezetékekkel. Most nem volt jegesedés - a hírek szerint -, csak jó erős
szél. Na de mégse annyira erős, mintha orkán erejű lenne.

Még egy-két ilyen eset, és kénytelen lesz a tulaj mégis pénzt fektetni
ezekbe a középfesz vezetékekbe. Nem kis dologról van szó, nagyon sokszáz
km-ről.