[Epitesz-barkacs] megint 34 falu áram nélkül

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 10., K, 00:44:35 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> bocsi, azt el felejtettem leírni, hogy ma, feb 9-i híradóban a
> 200kV-os vezetékek kiborulásait mutatták, és azok igencsak vas rácsos
> tartók voltak, és talpközeli helyen roggyantak

Akkor nem ugyanazt láttuk. Én csupa szokványos betonoszlopot láttam.
Az kubaszov gond, ha nagyfesz vezeték is kidől. Olyanról még nem
hallottam. Biztos, hogy az volt, és nem csak középfesz vezeték
feszítőoszlopa? Az is acélvázas. 200kV-os nincs, ha azt mondták, az
tévedés. Onnan lehet felismerni a képek alapján is, hogy hosszú szigetelők
voltak-e, és hogy néztek ki az oszlopok.