[Epitesz-barkacs] vasoszlop Re: megint 34 falu áram nélkül

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 12., Cs, 11:55:07 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.02.12. 11:16:33 +1h-kor írta:

> Van néhány kiváló ötletem. :-))

gondoltam :-)

> 1. terhelés próba. Ha kidől, nem nyert.

akkor nyerő is lehetek :-) betonozástól 3m magasságban
kegyetlen oldalirányú terhelést kap

10m -es távokon van 1-1 oszlop, a 2 oszlop között 8mm betonvasból
a "függőhíd", (1méteres belógás középen) kb 1,5 méterenként lógnak
a felkötő drótok, és a szőlőket a szél is rángatja

> 2. ha kívülről rohadhat csak, azt könnyű felfedezni. Nem kocogtatni kell,
> hanem körbekaparni, festék le. Jól fog látszani az állapota. Utána persze
> újra be kell festeni.

na, akkor ez lesz

> 3. belefúrni tőben egy lyukat, és belül szétnézni. Ha a lyuk kicsi,
> endoszkóppal :-). Mindenesetre az kiderül, hogy ott áll-e a víz. Ha igen,
> akkor belülről is tud rohadni.

a víz nem állhat(na) meg, a talpa a luk végén egy téglára lett állítva
és körülbetonozva, de a cső belsejét nem nem betonoztam ki

> 4. meg lehet röngtenezni. :-)

no ez fog kimaradni

> 5. semmiben nem bízni, kiszedni, és újat berakni úgy, hogy bele ne tudjon
> jutni a víz, kívül meg tök jól levédeni.

a cső teteje nincs lehegesztve, ha fel tudok majd rá mászni, onnan
megpróbálok belekuksizni

> 6. mint 5, de rozsdamentes csőből. :-)

annyit nem ér :-(