[Epitesz-barkacs] webkategóriabarkács

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2009. Feb. 13., P, 12:28:02 CET

köszike.

> Index fórum, yahoo, hasonló tematikus helyeket érdemes megnézni.

ok, de az egyik ezért nem tetszik, a másik azért nem tesztik...
tudod ennek nem olyan a színe, annak nem olyan a szaga, annak nem olyan a
formája, stb.... :)

> Hiányzik belőle a szex, irodalom, képzőművészetek (-:
igen tényleg, az utóbbi 2 a kúltúrába, míg az elsőt hát is tudom melyikbe
tenném, talán társadalom.

amiket felsoroltam ezek amolyan fő kategóriák lennének, szükséges lehet még
ezeken kívűl valami fő kategória ?

>Mi lesz ebből?
ha sikerül akkor linkgyűjtemény, ha nem akkor időtöltés.

zsolt