[Epitesz-barkacs] lapadagoló ketyere pc nélkül?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 14., Szo, 15:21:24 CET

 <szepygab at gmail.com> 2009.02.14. 15:12:45 +1h-kor írta:

> Morse billentyűkkel, csak el kell találni a ritmust :-)
> Vannak hozzá vezérlő IC-k, lehet írni programot mikrokontrollerbe.
> Teljesen elektronika nélkül nem úszod meg.

igen, gondoltam, hogy nem úsznám meg :-)

van egy döglött HP nyomtatóm aminek az elektronikája  halt meg

kikeresném benne a lapadagolót piszkáló IC és környékét
és kifűrészelném azt a nyákrészt
vagy van itthon egy 8bites videoton pc-m :-)

csak ne kelljen ehhez egy egész XP-t alátenni :-(

vagy egy 286-os vagy XT alaplapot még elviselnék miatta