[Epitesz-barkacs] lapadagoló ketyere pc nélkül?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 14., Szo, 16:57:37 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> elmondom, de úgyis dobsz egy hátast
>
> kb percenként 1 - 5 lapot kellene kiköpnie,
> (kb 80 - 400 gramm/perc)  a kazánba apródonként
>
> gyakorlatilag egy iratégető ketyere

Nem semmi projekt!
Főleg, ha képes lenne reklámanyagot is adagolni. El tudom képzelni, hogy
az emberek szorult helyzetükben járják a hulladékgyűjtő szigeteket, és
kiszedik belőle a papírt. :-) Főleg manapság, hogy kezd kiderülni, nincs
vevő az ilyen hulladékokra, raktárra gyűjtik. Amióta ez kiderült, ferdére
húzott szájjal gyűjtöm a papírt meg a műanyag flakont, miközben nemegyszer
félig töltve megy ki a kuka ugyanannyiért.