[Epitesz-barkacs] lapadagoló ketyere pc nélkül?

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Feb. 14., Szo, 17:27:34 CET

meghajto erosito akkor is kell, legalabb egy 74ls14 v effele

de nyilvan az egy tekercs drotjai ellenfazisuak 10/01
a tekercsekre meg igaz a korabban leirt, tehat 4 droton kell fazisokat
allitani/leptetni. erre egy szakadt xt is siman kepe, akar basicbol is..
de sajnalnam tole a villanyt, meg a helyet

de ha van kedved megis nyakkal tokolni, akkor van egy meg egyszerubb
jatek: epromba a kiementi allapotok (adatlabakra csatlakoztatva)
eprom par cimvezeteke egy szamlalorol meghajtva
szamlalaot ne555 lepteti
fapados, de ilyennel szoktam oktatni aramkori elemeket.. :-)