[Epitesz-barkacs] WD-40 összetétel

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 16., H, 10:08:27 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> van benne 67% petróleum,
> ásványolajok 20% felett
>
> és ez tényleg jó a procik lábaihoz is?

Milyen értelemben?

Ezekkel az olajos holmikkal vigyázni kell alaplapilag! Az elkók lábainál
lévő gumi a duplájára dagad az olajtól, és az elkó lenyomja magát a
nyákról úgy, hogy belül szakad a lába kontaktusa, ha nem tudja magát
kihúzni a lyukból. De az is megeshet, hogy ki tudja húzni. A forrasztóón
képes a hidegfolyásra kis erőtől is. Fura folyamat, de én már találkoztam
vele olyan nyákon, amire a ketyere helytelen mozgatása, felborítása miatt
lentről olaj került, és úgy is maradt.