[Epitesz-barkacs] WD-40 összetétel

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 17., K, 06:59:54 CET

Moczik Gabor  <pm_levlista at progzmaster.hu> 2009.02.16. 23:00:35 +1h-kor írta:

> Kiprobaltam en mar tobbfele kontakt csodaszert, de altalaban elmondhatom,
> hogy kontakt hibat eddig csak a kontakthibas csatlakozo cserejevel, vagy a
> forrasztas javitasaval, vagy valamilyen mechanikai megoldassal, de spray-vel
> nem jellemzo...

nekem sajnos nem sikerült rátalálnom a konkrét hibára, ha forrasztható lenne
(és olyan, amihez forrasztópákával hozzá lehetne férni) megpróbáltam volna

> Kivetelt kepez, ha akkora a tragya rajta, hogy mar azert nem erintkezik,
> tisztitani ugyanis jo. Marmint nem a WD-40, hanem a kenoanyag mentes kontakt
>
> spray, pl. Servisol AK-50. Eddig ez a legjobb, nincs benne semmi szar,

magyar leírást nem találtam róla a neten, nemzetközileg is ezt az egyet

MSDS SERVISOL AEROKLENE 50<BR> Aerosól<BR>Názov_výrobku: SERVISOL AEROKLENE 50, Dátum_vytvorenia: 12.01.09 ...
Kontakt sočami:. Ak sa látka dostane do očí, okamžite ich umyte vežkým množstvom vody ...
http://www.crcind.com/wwwcrc/msds/UK20037-19.htm

magyar boltban ezek szerint nem is ismernék

> nyomtalanul elparolog. A Kontakt WL-61 (vagy 60?) amire az van irva hogy
> kenoanyag mentes, abban is van valami trutyi.

akkor biztosabb, a házilag főzök le tiszta alkoholt?