[Epitesz-barkacs] WD-40 összetétel

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 17., K, 10:51:59 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> nekem sajnos nem sikerült rátalálnom a konkrét hibára, ha
> forrasztható lenne
> (és olyan, amihez forrasztópákával hozzá lehetne férni) megpróbáltam
> volna

Van itt nekem rohadt régről így ún. preciziós kontakt spray.
Maradéktalanul eltűnik, és tök jól be szokott válni pl zseblámpában,
amikor érzem, hogy kontakthiba miatt nem akar jól világítani. Számítógépbe
még nem spricceltem. Ez prevent gyártmány. Úgy tudom, a cég még létezik.

> akkor biztosabb, a házilag főzök le tiszta alkoholt?

És teszel bele valami oxidot oldó anyagot is. :-)