[Epitesz-barkacs] PP tartaly

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Feb. 17., K, 16:42:23 CET

van egy konyvem a kutakrol.

talajtol fugg, de a betongyurus cucc nem nagyon mukodik 8-10 meternel melyebbre. meg akkor sem, ha tesznek ra direkt sulyt felul, meg szappanozzak az oldalat. egyszeruen egy ido utan olyan nagy lesz a surlodo felulet, hogy nem megy lejjebb.

ha haz van rajta akkor nem megy, de azert megdobbento, hogy a classic modszer az, hogy megallapitjak mi az a rezsuszog, ahol meg stabilan megall a talaj, es egyszeruen tolcseresen kiassak a szukseges melysegben. tehat ha mondjuk 30 fokban meg megall a talaj, es 8meter mely kut kell, akkor egy 32meter atmeroju tolcsert asnak lapattal talicskaval.

vajk