[Epitesz-barkacs] speci villany tarifa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 19., Cs, 21:23:24 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az biztos, hogy ha lenne lehetőségem a villanyóraszekrény
> módosítására, (mint a vezérelhetőség, mint feltétel)  én tuti, hogy
> kiverném az elmü-től (vagyok annyira harcos típus)

Valszleg ez nem harckészség függvénye. Ha netán sehol nem adnak
levegő-levegő klímára, akkor neked se meg nekem se fognak adni. Erre
biztos lesz valami irányelv.

Azt el tudom képzelni, hogy ha valaki bizonyítani tudja, hogy ezzel fűt,
pl úgy, hogy megnézhető, hogy nincs kéménye, csak klímái meg egy
agregátora áramkimaradás idejére, az csak meggyőző erő!

Aztán lehet, hogy inkább megbünteti a hatóság, mert nincs neki kéménye. :)