[Epitesz-barkacs] speci villany tarifa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 19., Cs, 21:47:19 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.02.19. 21:23:24 +1h-kor írta:

> Valszleg ez nem harckészség függvénye. Ha netán sehol nem adnak
> levegő-levegő klímára, akkor neked se meg nekem se fognak adni. Erre
> biztos lesz valami irányelv.

ha meg lesz a "hivatalos maszlag", és ha megtalálom benne a rést,
(ha rést kellene benne keresni) biztos megmutatom Nektek

> Azt el tudom képzelni, hogy ha valaki bizonyítani tudja, hogy ezzel fűt,
> pl úgy, hogy megnézhető, hogy nincs kéménye, csak klímái meg egy
> agregátora áramkimaradás idejére, az csak meggyőző erő!
>
> Aztán lehet, hogy inkább megbünteti a hatóság, mert nincs neki kéménye. :)

komolyra véve:

az ép.hatóság nekem már a belenyugvását adta,

hogy az elmü papírja szerint elég a tartalékfűtésre (az 1x25A maradéka)
és a kéményseprők megadták a nyilvántartásukból törölt 2 kéményemről,

hogy nekem törvényesen nincs kéményem :-)