[Epitesz-barkacs] speci villany tarifa

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Feb. 19., Cs, 22:32:24 CET

mar a hangvezerles is cimezheto volt, de most a radios cucc terjed ezerrel. ott meg plane vannak csoportok, kategoriak.

mondjuk nekem az  a megdobbento, hogy a radios olyan, hogy nem az megy ki, hogy "most csucs van, mindenki aki tud kapcsoljon le", hanem egy programozo taviratban lemegy hogy mi a piros kotta, kek kotta, zold kotta, es utanna nagyritkan kuldenek egy programot, hogy akkor ma zold, utanna ket napig piros, aztan ujra zold, stb. tehat az egesz statisztikai joslatok alapjan megy, nem aktualis meresek alapjan.

vajk