[Epitesz-barkacs] speci villany tarifa

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Feb. 19., Cs, 22:35:48 CET

a tavfuteshez 90fokos viz kell, azt szopas hoszivattyuval csinalni.

a hotarolos boyler pl amugy vicces. meselte olyan, aki ezeket a kapcsoloszarokat programozza, hogy azok azert kulon kategoria, mert lehet roluk tudni tapasztalatbol, hogy mennyi ido alatt fut fel, es hogy mikor furdenek az emberek. igy hiaba kapcsolja be a kozpont mindenkinek a boyleret mondjuk reggel 7-kor  ha elotte bekapcsolta 11-04-g, akkor reggel 7-kor szinte semmit nem fognak felvenni...

vajk