[Epitesz-barkacs] speci villany tarifa

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Feb. 19., Cs, 22:41:00 CET

a szolgaltatonak az a lenyeg, hogy elorejelezheto legyen.

pl adnak oda-vissza mero orat egyszerusitett eljarassal napelemre, de nem adnak szelmalomra! miert? Mert megadod hogy hany W napelemed van, szepen osszesitik, hozzaveszik hogy mikor kel a nap es mikor nyugszik, az idojaras elorejelzest, az evszakot, meg a tavaly felvett profilt, is baromi pontosan tudjak hogy a napelemes csavokak holnap delutan 12:30-kor hanyW teljesitmennyel fognak betapolni. A propellerrel ezt nem tudnak megtenni, ezert azt nem kedvelik.

ugyanigy, ha minden loszart rakotsz a vezereltre, akkor az nem elorejelezheto hogy most pont akarsz-e mosni vagy vasalni vagy sem.

ha hoszivattyus futest kotsz ra, akkor idojaras es egyebek alapjan bazi pontosan elorejelezheto lesz, hogy mennyi a fogyasztas. meg azt is tudni fogjak, hogy most elvettuk a csavoktol a futest 98percre, ugyhogy amikor visszaadjuk, akkor az elso feloraban ezerrel fogjak tolni, hogy behozzak a lemaradast, utanna visszavesznek egy kicsit, egy ora mulva meg felkel a nap, es mivel sokaknak besut a nappaliba, 10%-ot esni fog akkor az igeny. holnap meg melegfront, alig fognak futeni.

vajk