[Epitesz-barkacs] speci villany tarifa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 19., Cs, 23:50:16 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Nem azert van ez a "gáláns" terv, mert nem teljesítményhiányos a
> villamos hálózat és lecsökkent a napon belüli hullámzás?

Szerintem azért van (lesz), mert ez egy rohadt jó üzlet. Valaki meglátta,
és nekiugranak. Recesszió, termelés visszafogások, fogyasztás kiesések, a
kapacitás meg ott van, szóval érthető, hogy ki kell találni valamit, hogy
a kapacok le legyenek kötve. Ha még ilyen vezérelt módon is lehet, az hab
a tortán.

Én is bazi jó üzleti tervnek találom, le a kalappal az előtt, aki
kitalálta. Az áramszolgáltatók nagyot fognak kasszantani a gázszolgáltatók
kontójára, ha nem is máról holnapra.