[Epitesz-barkacs] Józsinak (is) geotermikus

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 22., V, 14:12:32 CET

 <szepygab at gmail.com> 2009.02.22. 13:28:28 +1h-kor írta:

> Azért ennek a relének a kapcsolási pont beállítására kiváncsi
> lennék :-)
> Meg kell ugyanis határozni azt a pontot, hogy ne merüljön ki a
> talajszondák hőleadó képessége a szezon végéig, de minél

persze egy októberre már rátett adatrögzítéssel kellene kezdeni,
és mérni a kiszedett hőenergiát, halmozni, és elkezdeni kifárasztani

kifáradás közben leállítani 1 napra, hogy utána mennyire "töltődne fel",

aztán pár nap múlva 2 napra leállítani, hogy annyi idő alatt mennyire töltődne fel,

és akkor már lehetne saccolni, hogy mennyi lenne az összesen kiszedhető 6 hónap alatt

> kevesebbet menjen a rosszabb COP értékű levegő-levegő rendszer.

> Na, ez a nem egyszerű. Éppen azért, mert ha már ráköltött xMFt-t,
> akkor elvárja, hogy minél gazdaságosabb üzemmódban menjen.

persze, én is mérges volnék a probléma miatt, ha a ennyit költenék rá