[Epitesz-barkacs] Józsinak (is) geotermikus

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 22., V, 17:39:59 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> én csak belegondoltam, hogy ha én szívtam volna ezzel,
> mit tudnék tenni, milyen gondolatok keringenének bennem, ha
> 2-3-5 MFt -om lenne benne

Én tudom, mit tennék vele. Még beruháznék pár százast a cumót eladó
kontójára, és építenék egy olyan rendszert, ami ebbe a talajvíz nélküli
környezetbe nyáron jelentős többlettel lenyomja a télire szükséges hőt. Na
meg hőszigetelnék is. Ezzel a cucc szállítója, aki biztos vállalt némi
garit arra, hogy a dolog fog működni, nem kell, hogy visszavásárolja a
holmit, max 10-20 százalékot veszít, amiből meg lehet valósítani a
fentieket.

Gondolatilag egyre közelebb vagyok ahhoz, hogy ennek a talajszondás
mókának nem alapvetően hőszivattyúval kell működnie, az csak max
kiegészíti.