[Epitesz-barkacs] ] Uj gittegylet es kenopenz gyujto!]

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 24., K, 13:05:36 CET

Erdos Zoltan  <silverst at t-online.hu> 2009.02.23. 20:28:45 +1h-kor írta:

> [...]
> Hőszivattyú Szakosztály
> megfelelőségi listáján szereplő minősített !!!!!!!!(KJ) vállalkozás
> végezheti."
>
> http://www.eptud.org/03szervezet/03szakosztalyok.htm
> ----------
>
> Talan megis geppistazni kene!
>
> Ahol EZT a kavazi hatosagi jogkor maszekba
> kisajatitast meglehet tenni...ott nagy baj van......
>
> es egy hozzaszolas:
>
> persze a lista jelenleg sehol nem talalhato meg, a hoszivattyu
> szakosztaly elnoke egy hoszivattyus ceg ugyvezetoje, a szakosztaly

tényleg csak 2007-ben alakultak, és (a már eltűnt kvázihatóságosdival)
lecuppantani akarják az egészet

 Megalakult az Építéstudományi Egyesület Hőszivattyú Szakosztálya

Az új szakosztály fő célja a hőszivattyús technológia alkalmazásának támogatása az üzleti, ipari, kertészeti, balneológiai és családi házas hűtési és fűtési megoldások területén.
Az új szakosztály fő célja a hőszivattyús technológia alkalmazásának támogatása az üzleti, ipari, kertészeti, balneológiai és családi házas hűtési és fűtési megoldások területén.

 Zöldtech * 2007.05.09 * Szerző: Bányai István

Az Építéstudományi Egyesület (ÉTE) alelnöke, Dr. Magyar Zoltán jelenlétében 2007. május 3-án Budapesten megalakult az Építéstudományi Egyesület keretében a Hőszivattyú Szakosztály. A jelenlévő ÉTE tagok a megalakulást és a Szakosztály alapításával kapcsolatos célkitűzéseket egyhangúlag támogatva a következőkben határozták meg.

A Hőszivattú Szakosztály céljai:

a hőszivattyús technológia alkalmazásának támogatása az üzleti, ipari, kertészeti, balneológiai és családi házas hűtési és fűtési megoldások területén;
képzési anyagok összeállítása tervezők, energetikai tanácsadók, létesítményi szerelők és műszaki ellenőrök részére;
műszaki-gazdasági tájékoztató anyagok összeállítása a kompetens és lehetséges döntéshozók és a civil alkalmazók számára;
az európai és a nemzetközi szervezet tagjaként elérhető alkalmazási, minőségbiztosítási és műszaki-tudományos, gazdasági ismeretek hazai elterjesztése;
közreműködés a hazai energiatakarékossági célkitűzések megvalósítását elősegíteni hivatott programok –mint pl. a HELLER Terv- népszerűsítésében;
együttműködve a szakterületen érintett társ-egyesületekkel, főiskolákkal, egyetemekkel és kutatóhelyekkel az alkalmazás-fejlesztés új területeinek feltárása és az elért eredmények (megvalósított létesítmények) publikálása;
az alkalmazások műszaki eszközeinek hazai háttériparának fejlesztése.
A jelenlévők egyhangúlag megválasztották megbízott elnökként Ádám Bélát (adam at hgd.hu), alelnökként Seidl Gábort (office at seidl-co.hu). A következő közgyűlés 40 napon belül kerül összehívásra, ahol megtörténik a végleges vezetőség megválasztása. A jelenlévők jelölőbizottsági tagokként Zoltán Attilát (zoltan.attila at hkvsz.hu) és Bányai Istvánt (ibanyai at freemail.hu) választották.
Az ÉTE Hőszivattyú Szakosztálya várja az érdeklődők jelentkezését a választott tisztségviselők címein.

2007/06/12
itt még önmagát hatóságnak kinevező módot nem találtam:

A hazai geotermikus energiavagyon és az abban rejlő lehetőségek

Építéstudományi Egyesület-Hőszivattyú szakosztály
http://www.pestmegye.hu/za-2008-elgi-ppt