[Epitesz-barkacs] Padlóburkolat újra

k_tibor k_tibor at freemail.hu
2009. Feb. 24., K, 22:52:58 CET

Sziasztok!

Felpúposodott a járólap a fürdőszobámban.
Sikerült egy kivételével egészben felszednem. Ha jól látom, valami
cementes mischungba volt rakva, amit valami fogazott szerszámmal
csíkoztak. Száraznak tűnik. A felszedett járólapok hátoldala tiszta.
Viszont néhol a járólapok szélével párhuzamosan vékony fehér csíkok
vannak. Ez valami ragasztó lehet?

Tízéves téglaház negyedik emeletén van, tetőtérben. Fél éve az alattam
lakó beázott, arrafelé, ahol most nekem feljött a járólap. Pont úgy
sikerült folynia az esőnek, hogy nálam nem látszott semmi, de nála
csöpögött a plafonról.

Első körben arra gondoltam, hogy amíg nem derül ki az ok, ideiglenesen
visszaragasztom 2-3 pötty szilikonkaucsuk ragasztóval. Fúgázáshoz
valami rugalmas anyag lenne jó, ami nem üt el a régi fúgától. Van
ebből esetleg olyan, ami készre keverve tubusban kapható?

Minden észrevételt, tanácsot köszönettel vennék.
k_tibor